mandag den 14. januar 2008

æsker

Jeg var igår i scrapshop til inspirationsdag, en hyggelig dag, der var undervisning i QK's hvordan dies kan bruges på forskellig vis. Der var et æskekursus hvor Berit havde dekoreret æsker så smukke så jeg var lige nødt til at gå hjem og selv dekorere æsker, som jeg købte i scrapshop. Den ene er til dims og den anden er til bånd. I bånd æsken skulle der have været eyelets men min krokodille tang kunne ikke nå, jeg havde lavet hullerne for langt mod bunden. Jeg har også lavet en større til mine sværter og en til at opbevare foto i når jeg skal ud af huset til diverse arrangementer. Papiret jeg har brugt er den nye basic grey serie og det lækre papir fra scrapshops månedspakke.

15 kommentarer:

Kirsten Gro sagde ...

Det er nogle meget smukke æsker du har fået lavet!

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle flotte æsker! Det er vildt lækkert det nye BG papir!

Anonym sagde ...

Wow Pia, hvor er de blevet flotte! Jeg var også helt vild med den lille båndæske! Og hvor var det godt at se dig :-)

Betina Olesen sagde ...

Sikke Nogle skønne æsker, især er jeg vild med den til båndene, demn er meget smukt pyntet.

Tak for alle dine kommentarer, tænkte ang. vægttab, har du et godt tip, så er du meget velkommen til at dele det.....alt der gør minpopo mindre, bliver taget imod med kyshånd.

Hygge fra Betina

Jette W sagde ...

Hej Pia
Christina og jeg har også været ved
at lave æsker.
De var rigtig søde.
Din er også blevet meget flot.
Ja den BG er bare lækkert.
Hilsen Jette W

Netti sagde ...

Totaaalt lækre æsker! Jeg er vild med farverne og selve udsmykningen. Super! :o)

Anne Bente sagde ...

åhhhh, sååååå smukke æsker du har lavet, utrolig flotte :)

Connie sagde ...

Du er godt nok hurtig. Jeg er da kun nået til at pakke æsker ud og sværte en af dem.
Nå, men dine er bare blevet super flotte. Så der er lidt at leve op til.;o)

Linda sagde ...

De er da vildt flotte dine æsker. Jeg er da vist nød til at eje den nye serie fra BG.

maria sagde ...

Wow nogle skønne æsker,de er bare så flotte

Sarah sagde ...

Hvor er de super flotte. båndæsken er bare så fin og praktisk.

Unknown sagde ...

Sikke nogle super skønne æsker du har lavet

lam sagde ...

Sikke nogle smukke æsker du har fået lavet! personligt er jeg ikke så vild med det nye papir fra BG men på æsken ser det godt ud.

Pialine sagde ...

Fantastiske flotte æsker - sikke du kan ;o)
Knuzzer
Pialine

Kirsten sagde ...

Hold da helt fast, hvor er det nogen smukke æsker. :-)
God idé at bruge dem til bånd på den måde :-)