søndag den 30. august 2009

Helgebonus på STM


Udfordringen lød på at lade sig inspirerer af et layout Vibeke fra Scrap The Music havde lavet.
Jeg blev inspiret af måden billederne var sat på skrå og de dejlige farver og mønster papir der var brugt. Jeg har virkelig udfordret mig selv ved at bruge mange og anderledes farver end jeg plejer at bruge. Papiret er fra Sassafrass og har været fremme mange gange når jeg synes jeg skulle prøve at lave noget i en anden stil men lagt væk igen men denne gang blev det brugt sammen med BG papir. Jeg har brugt prima roser, blomster fra youdo, brugt MS punch, grunge board swirl fra TH som er malet med akrylmaling det samme er spænde og hjerte chipboarden og sommerfuglene er klippet ud af et ark som jeg ikke husker navnet på.
Du må have en dejlig kreativ søndag.
varme knus

42 kommentarer:

Connie sagde ...

Skønt farverigt layout med flotte detaljer.

Forsæt god søndag

Kirsten sagde ...

WOW - det er et lækkert LO med en dejlig masse liv. Jeg er vild med de dejlige farver du har brugt, de er bare SÅ flotte.
Og som altid - kanon billeder af Mathilde ;-)
Fortsat god søndag :-)

Willy's creations sagde ...

Woww beautiful lay out.
Nice sundag Pia!

Hugs,Willy

annes paperfun sagde ...

Så flott LO og herlige farger du har brukt!
Flotte bilder også.
ha en god søndag.
klem Anne

May-Britt sagde ...

WOW,denne var lekker!!!

Karita sagde ...

Beautiful layout Pia! :)
So many great details and photo´s are beautiful.

Hugs,
Karita

Liza sagde ...

Another stunning layout Pia, your details are stunning.

Liza x

Hildes kort sagde ...

En herlig LO med glade farger:-)

Kirsten sagde ...

Hej Pia - Et super flot LO du har lavet. Jeg er vild med farverne og de flotte swirl du har brugt.
Du må også ha' en fortsat god søndag.

eba sagde ...

Så nydelig! Elsker din "nye stil"!!! Meget vellykket!

Janny sagde ...

wooow great LO Pia...such a lovely colours and nice photo!

❤ Kaia sagde ...

For en flott LO.
Kjempeflotte og lekne farger.
Flotte bilder, og mange nydelige detaljer.
Ha en flott søndag videre.
Klem fra Kaia

Vibeke sagde ...

For en flott LO Pia!! Litt sjeldne farger fra deg, men så flott da!!:)
Kult at du ble inspirert av min LO:)

God søndag videre:)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et dejligt farverigt sommerlayout.
De farver mestre du også flot.
Fortsat god søndag.

Timcso sagde ...

Very cheerful, coloured page!I love it! The papers are very beautiful!

Unknown sagde ...

Love your lay-out so stunning and beautiful of colours.
bye bye,Lean

Netti sagde ...

hvor er det virkelig flot lavet. Jeg er helt vild med det og kan godt lide at det er så spraglet uden at virke rodet eller at det ligesom overtaget. Hammerflot lavet.

Anne I P sagde ...

Nyyydelige kort og en flott layout, Lekre detaljer og skjønne farger!

klem Anne

troll13 sagde ...

Jeg bliver altid så indponeret, når jeg kommer ind på din blog. Du laver de skønneste ting og dette LO er jo ingen undtagelse:o)))

Anonym sagde ...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)
Så fin LOen din ble - skikkelig herlige farger!!!

Hildegunn sagde ...

Så herlig og fargerik LO, flott oppsett du har brukt!

Hilde Aaslund aka Scoobie sagde ...

For en herlig miks av papir fra ulike produsenter. Flotte farger å bli glad av!

maria sagde ...

super super skønt LO, i nogle skønne farver og opsærning :0)

May-Bente sagde ...

Disse fargene kan du vikelig bruke igjen, Nydelig var den!!!
Herlige detaljer og bilder:=)

Klem:))

Nayheli sagde ...

Wooow, beautiful papers, the colors and the pictures too.
Beautiful layout.

Saludos desde México.

Asil sagde ...

Herlig friske farger og lekkert med så mange lag!

sonja sagde ...

Skønt Lo med dejlige farver,sødt billed og så mange skønne ting du har med.

Dawn sagde ...

Wow this is so beautiful the colours are so eye catching - beautiful photos too

Hugs
Dawn
x

Anneke sagde ...

such a wonderful layout pia.
there is so much to see.
realy lovely photos aswell

Renate Røverdatter sagde ...

Denne likte jeg veldig godt!

Scrappegal sagde ...

Så utrolig leken og morro LO!!! :) Skikkelig flotte farger sammen med bildet som fremhever leken..... :)

http://scrappegal.no

Anonym sagde ...

Masse flotte farger på denne! Lykke til :)

Grethebella sagde ...

Så morsom. Flotte glade farger :0)

Katrine sagde ...

Så flott med så sprek fargebruk! Ble i godt humør av å se på denne!

Tone-supermonster sagde ...

Herlig skjønn LO.
Flotte bilder som virkelig kommer i fokus. Stilig fargerik!

Trudy sagde ...

Wow !!!Pia your lay-out so stunning and beautiful of colours.
Hugs Trudy

Nina sagde ...

Så fin LO med mange fine farger som passer godt sammen.

Jeanette sagde ...

Utrolig flott og fargerik layout! :)

Lise Mariann sagde ...

Nydelige farger og kult oppsett. Morsomme detaljer. :)

Nina sagde ...

Denne var riktig så fin! Likte spesielt detaljene med knappene!

Helle Sahl sagde ...

Super flot og skægt at se noget helt andet du har lavet. Jeg er helt vild med det.

Riet sagde ...

WhaT A BEAUTIFUL LAYOUT PIA,I LOVE THE PHOTOS.
SO GORGEOUS PAPERS AND COLOURS.

HUGS RIET.X