tirsdag den 18. august 2009

Stampartic udfordring- lav selv en æske-

Stampartic har en æske udfordring, jeg har lavet 2 æsker, den lilla efter Rikkes anvisninger. Æsken er 15x15x5 cm, jeg har brugt karton til låg og bund, chipboard fra orion design som jeg har malet med lilla akrylmaling, det er den store runde ellers brugt QK dies, blonde, blomster af forskellig art, metal sommerfugl som jeg købte nogle stykker af hos dreampapers.
bagsiden af æsken med "hængslerne"





Jeg lavede også en mindre æske hvor jeg har brugt blomster fra youdo som jeg har sværtet, embosset med prikker, piene blad punch, QK sommerfugle dies og beige karton som jeg har distresset.
Hyggeligt du kiggede forbi.
Varme knus

44 kommentarer:

Marimer sagde ...

Gracias por tu cariñoso comentario. La verdad es que los papeles eran tan finos que se me arrugaron un poco.
Bueno este comentario es para tus, siempre preciosos trabajos. Viendo estas maravillas
aprendo, es que hasta yo me encuentro que he mejorado, me fijo mucho y con los materiales que tengo trato de cada dia hacerlo mejor, pero ni en sueños pienso que me saldrá algo tan perfecto y con tanto gusto como alguno de tus trabajos. Besitos.

Elena Litvinova sagde ...

Divinely smukke bokse! Jeg er meget nyde din kreativitet!

Gitte sagde ...

Åh hvor er de 2 æsker bare smukke. Sikke nogle skønne detaljer på begge.:)
Du må ha' en rigtig dejlig tirsdag :)

Karina Beck sagde ...

Uha nogle smukke æsker. Flot lavet.

Inger Marie sagde ...

Lekre esker Pia. Falt pladask for den blå.
Lekker farge og detaljer.

Gry-Heidi sagde ...

KJempenydelige esker, begge to! Lekkert dekorert!

Klem, Gry-Heidi :)

Anne Bente sagde ...

super super flotte æsker Pia.

Murielle sagde ...

WOW.....I love your fantastic box, Pia!!!!
Great design and gorgeous work!!!
Lovely details;
Hugs, Mumur

Scrappelise sagde ...

så utrolig nydelige esker i de skjønneste farger!

Aina sagde ...

Ååååh, du produserer det ene vakre kunstverket etter det andre. Jeg blir så imponert :O)

Nina sagde ...

Åhhhhh, kjempe nydelige esker begge to, med herlige detaljer ♥♥♥

Inger-g sagde ...

Wow, disse var nydelige begge to. Jeg er inne i en lilla periode, så jeg likte aller best den første. Men kjempeflotte begge to. Ha en fin kveld. :-)

Heidi sagde ...

hvor er de dog flotte ;o)

Linda sagde ...

Hvor er det nogle flotte æsker du har lavet...SUK...

Hanne sagde ...

Så utrolig nydelige esker! Du er en stor inspirasjonskilde!

❤ Kaia sagde ...

Åhh, de var flotte begge to.
Men siden jeg er veldig svak for blå, så blir nok det min favoritt.
Nydelig pyntet begge to.
Klem fra Kaia

HenrietteH sagde ...

Sikke nogle fantastiske æsker ! Hold da op de er flotte...

sonja sagde ...

Hvor er de dog flotte,og smukt dekoreret,du er simpelthen så kreativ wauw :)

Kirsten sagde ...

Hvor er de æsker flotte. Sikke detaljer og farver.

Helle Sahl sagde ...

Wauw, Pia så flotte de er.

pia iris sagde ...

to skikkelig nydelige esker pia, men jeg falt så pladask for den lyseblå.
noe sååååå nydelig. *sukk*

Nora sagde ...

Pia these are wonderful! I love your blog.
Hugs,
Nora

Monica sagde ...

Fotte esker. De er jo så greie, må vel forsøke snart på en.

Unknown sagde ...

Wow wow wow Pia!!!!
Det var noen superlekre esker du har laget! Så vakkert dekorert og så nydelige farger!
Takk for at du deltar!

Klem,
jorunn

Unknown sagde ...

ps: jeg legger deg inn i Mister Linky... ;o)

Hilde Aaslund aka Scoobie sagde ...

Ahhhh, så lekkert. Den lilla esken var en real Knock Out - du skjal se mange fler blir inspirert til å tøre å bruke lilla utover. TFS!

May-Bente sagde ...

For et nydelig syykke arbeid....Jeg er stum av beundring.
Elsker fargene og pynten din, Pia!!

Sommerfuglene dine var helt herlige:=)

Klem, ha en flott dag:))

Vibeke sagde ...

Wow!! Nydelig Pia!! Du får frem de vakreste detaljer:)

Nyten sagde ...

wow, disse var nydelige!!
Klem:))

Unni sagde ...

Åhh så vakre esker, nydelige farger sååå lekkert med lilla, jeg bruker den fargen så sjelden selv, men det er en vakker farge:)

Benedicte sagde ...

så flotte esker du har laget

Papirdilla sagde ...

Disse er jo bare nydelige, Pia. Jeg bare ser og ser på dem... vakkert!

Karita sagde ...

OMG Pia!!! These boxes are stunning!!! You have done amazing job with these gorgeous boxes. I just love them! :)

Hugs,
Karita

Anne's Cards sagde ...

WOW this is great!!love it!!

troll13 sagde ...

Wow Pia, de er super skønne begge bokse, og som der plejer, er de fyldt med de flotteste detaljer.
Jeg er glad for at du vil være med på StampARTic... igen ;o)))

BellaMio sagde ...

Fantastisk flotte æsker.., de er så smukke!!

Rika sagde ...

These are gorgeous!!

Bibbi sagde ...

Så nyyyydelige esker du har laget!
Lekre farger og vakkert dekorert....

Lena Katrine sagde ...

Åh herlighet! Så fantastisk flotte esker! Helt nyyydelige i både farger og pynt! *smelt*

Janny sagde ...

ooooh absolute gorgeous!!

Timcso sagde ...

Fantastic box! I love it!:)

Eiglas sagde ...

Absolutely gorgeous!
Eiglas
x

Anneke sagde ...

what a gorgeous box this is.
it is a jewell to see

Monica Kasandra sagde ...

Flotte æsker, elsker lilla. flotte detaljer - som altid - Du laver fantastiske flotte ting, til god inspiration for os andre. God dag. kh
Monica