lørdag den 26. december 2009

Kort i blå-beige -og brune farver




Håber I alle har haft en dejlig juleaften og juledage. Vi holdt julefrokost i går så idag har jeg råhygget med at lave nogle kort men det blev for mørkt til at fotografere så de kommer på bloggen senere. Det viste kort lavede jeg samtidig med at jeg lavede et andet kort til stempel gledes udfordring, jeg er vild med de stempler. jeg har stemplet blomsterne og rundt i kanterne og stemplet baggrundspapiret, brugt bølgepap og spellbinders,revet og kradset kanterne.
Du må have en dejlig aften.
Varme juleknus Pia

37 kommentarer:

Heidi sagde ...

Kan godt forstå du er vilde med de stempler - de er da også for lækker :o)

Rigtig glædelig bagjul til dig ;O)

Joanna Oborska sagde ...

Beautiful card and wonderful colours :)

Willy's creations sagde ...

So beautiful...love the colours and flowers...great!!

Hugs,Willy

Karita sagde ...

Stunning card Pia! Maribel looks so beautiful and and I just love all great details and decorations.
Wonderful work! :)

Hugs,
Karita

sonja sagde ...

De er da også fantastiske,stemplerne kan god forstå du er vild med dem.god aften til dig....

Timcso sagde ...

Absolute stunning card Pia!!I love the colours, the details and the image!:)

bente_me sagde ...

Nydelig og sart kort!:)

Anonym sagde ...

Just gorgeous Pia. My first time visit to your blog.

Jen sagde ...

WOW!! GORGEOUS!

Riet sagde ...

Ohhh wowww Pia,what beautiful,i love the vintage styl, so gorgeous image and colour.
So beautiful papers and details.

Hugs Riet.xx

Linda sagde ...

Hvor er det flot kortet, jeg har jo set det på Stempel gledens blog. de er bare så lækre alle deres stempler. Kan du forsat have en dejlig jul.

Papirdilla sagde ...

Igjen et helt nydelig kort fra deg. Veldig vakre farger:) Og nydelige stempler,

Unknown sagde ...

Lovely card.
bye bye,Lean.

Iren sagde ...

For et vakkert kort Pia :)

Ønsker god jul til deg og dine :)

Klem

Gry-Heidi sagde ...

Åh, så lekkert ! Nydelige farger, og stemplene er kjempeflotte ja :)

Klem :)

Rika sagde ...

This is gorgeous Pia!

Gro sagde ...

Fantastisk nydelig kort igjen.

Ha en fortsatt fin juletid.

maria sagde ...

Wow super lækkert kort, skønne farver og opsætning :0)

Oxana sagde ...

Nyyydelig kort Pia!

Hanne sagde ...

Rett og slett fantastisk Pia!
Klem Hanne

Julie sagde ...

gorgeous pia love it.

Elena Litvinova sagde ...

As always, very beautiful! Happy New Year! Let all dreams come true!

Peninia / Gosia sagde ...

...very beautiful...love the colours and flowers...great!!

Mette sagde ...

Et flott kort Pia!! Stemplene fra Stempelglede er så nydelige...spellbindersen du har brukt er også flott,må se å få meg en sånn en!!
Ha en fortsatt fin romjul:-)

Klem Mette

Nina sagde ...

Åhhhh, milde himmel, så vannvittig lekkert kort *sukk* Lekre farger og detaljer ♥♥♥

Martha sagde ...

Every card you make is a present! Gorgeous Pia!
Martha

Bente sagde ...

Fantastisk nydelig!!

Marimer sagde ...

Siempre me gusto este sello, me parece super elegante la imagen y de la forma que diseñas las tarjetas con él es fantástico.
Aprovecho para desearte a tí y tu familia un gran Año 2010 de los que se recuerdan toda la vida.
Bss.

mandysea sagde ...

Oh Wow Pia!! This is just such a beautiful card!! yOU Always do detail remarkedly perfect!

Yvonne sagde ...

Nyyydelig! Jeg har fulgt med på bloggen din en stund, så nå var det vel på tide å legge inn en kommentar. Elsker kortene dine, og synes du er superflink! Slenger meg som følger jeg. Ha en strålende søndag!

Heidi Ann sagde ...

Det er nogle utrolig flotte og gennemførte kort du laver... Super gode farver og en masse detaljer... Fortsat god bagjul til dig..

Ruth Philps sagde ...

Oh my goddness Pia..every detai is stunning and the icy colours are just magnificent!!

mettepip sagde ...

Utrolig flott kort Pia! Nydelige farger og stempelbruk. Jeg elsker også alle mine Stempelgledestempler og bruker de flittig;)
Ha en fortsatt fin romjul.
klem fra
Mette

Karina Beck sagde ...

Wauw et gennemført lækkert kort!

Maya sagde ...

Åhhh dette var vakkert,Pia!
Nydelige farger,lekre detaljer og så nyydelig laget!!
Ha en fortsatt flott julefeiring,
klemmer fra Maya :)

melody sagde ...

WOWZA...absolutely gorgeous chickie! love the vintage feel to this!

Miss StampAlot sagde ...

Hei pia =) å takk for hyggelig kommentar =) dette var et aldeles nydelig kort du =) har også det stempelet med den dama, tror jeg må sette meg ned å lage ett kort med henne på i dag. alltid hyggelig å få nye kommentarer. arbeidet mitt blir forhåpentlig vis bedre med tiden, har bare holdtpå siden i sommer.