torsdag den 23. december 2010

De sidste julekort i år

Ønsker dig en Glædelig Jul
Wish you a Merry Christmas
Disse kort er de sidste julekort lavet som dt projekter for Inkido og alle materialer findes i deres sortiment, har du lyst til at se mere kan du besøge inkido's blog som er fyldt med juleprojekter.









Ønsker dig en dejlig Lillejuleaften, risengrøden skal koges,uh jeg har altid store problemer med at det hele koger ud  af gryden  men den skal være hjemmelavet så jeg kæmper.
Stort juleknus fra Pia

40 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Sikke skønne julekort du har lavet... synes dog især at det øverste er rigtig sjovt.. synes aldrig at jeg har set det design før...'

Glædelig jul til dig og dine...

Merete/Scrappeguri sagde ...

Gledelig Jul til deg oså!
Gleder meg til å se dine kreasjoner neste år!
Juleklem Merete

Karina Beck sagde ...

Kanonflot arbejde. Heldige dem, der skal modtage kort fra dig.
Jeg har samme problemer, når jeg koger risengrød. Eller også brænder jeg den på, selvom jeg står og rører og rører.
Min kollega siger, at hun koger grød i en stegepose i gryden! Uden at røre... Det må jeg altså prøve engang ; )
Kan du have en rigtig god jul og godt nytår.
Knus Karina

Charlie sagde ...

SIkke nogle fine kort - jeg nåede ikke hvad jeg forventede i år - så der var nogle der fik en julemail. HMMM - nå sådan kan det gå når livet kommer ivejen. Glædelig jul og tak for i år - og husk - ALDRIG vende ryggen til mælkemad - for SÅ koger det over =0)

Trine Pedersen sagde ...

Så mange flotte julekort du har laget. Lekkert pyntet det glasset også.

Ønsker deg og dine ei riktig god og trivelig jul.

Juleklem fra Trine :)

vintage wil sagde ...

What a beautiful work!!!!!
Wish you a Marry Chtistmas.

Marimer sagde ...

Tak, Pia, jeg håber næste år vil være bedre for Spanien, end den har været, at mange mennesker, der har en stor ondskab, selv om vi takker Gud, vi er godt på arbejdet og sundhed og især glad, fordi jeg vil være ABUELAAAAA, jeg er utrolig lykkelig selv med en masse arbejde, fordi min datter har brug for hjælp nu, men alt er godt, vil have mindre tid, men jeg begyndte at gøre lidt noget for barnet, men ikke skrot. Nå, Pia, jeg ønsker dig sundhed, fred, kærlighed, familie, så dejligt, at du ved, du ikke har brug for og meget velstand i det kommende år.
Besitos.

bestevenn sagde ...

God jul til deg også. Nydelige julekort du har laget. Vi spiser grøt imorgen formiddag, før vi går i kirken.

Jeanette sagde ...

Nydelige Inkido-prosjekter, og håper risengrynsgrøten smaker! :) Ha en riktig fin jul og et godt 2011. Klem og knus fra Jeanette :)

Karita sagde ...

Ooh, they all are so beautiful.

Wishing you a very Merry Christmas! :)

Hugs,
Karita

Bertram sagde ...

Smukt som altid.
Håber du og dine må få en rigtig dejlig jul. Glæder mig allerede til næste besøg på din altid inspirende blog.

Dorit sagde ...

Rigtig glædelig jul og et godt Nyt År ønskes du og din familie med tak for alle indtrykkene fra dine superflotte kreationer !!

Heather sagde ...

WOWEE Pia, you've been busy. Gorgeous projects so many fabulous details, I love the beautiful lace on the jar.
I hope you have a wonderful, magical Christmas and lots of love, joy and laughter in the coming year.
hugs Heather xx

Unknown sagde ...

Lovely work you are a busy person so many cool things.
byebye,lean

Karina Bunkenborg sagde ...

jeg er helt vild med de ting du laver, de er bare så flotte og gennemførte! Denne gang synes jeg især godt om det øverste kort det er virkelig smukt.
God jul!
Venlig hilsen Renne

Gry-Heidi sagde ...

Nydelige kreasjoner !

Ønsker deg og dine en riktig God Jul!

Klem :o)

Inger-g sagde ...

Nydelige kort som vanlig, Pia. Tusen takk for all inspirasjon i år, og for alle hyggelige bloggbesøk. Setter stooor pris på dem. Ønsker deg en gledelig jul og et godt nytt år. Juleklem fra Inger :-)

Elly sagde ...

Beautiful creations Pia, I especially love the jar with all that lace.

Merry Christmas to you too!!!

hugs, Elly

lam sagde ...

wow sikken nogle skønne kort.
Du og din famile ønskes en rigtig god jul, og et lykkebringende Nytår

soltroll sagde ...

Hei Pia!
SÅ mange flotte julekort du har laget. Er nok mange som blir kjempe glad for å få disse.
GOD JUL til deg og dine også.
Klem fra Merete

Lone Krieger sagde ...

Sikken en samling skønne skønne kort her på falderebet. Glæder mig meget til at se hvilke lækre ting du disker op med i det nye år. Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

Karin sagde ...

Ohh så flotte sager :-) er da vild med de kølige blå nuancer på øverste kort...
Risengrøden skal da ikke være noget problem, du skal bare lade den blive færdig under dynen ;-) ingenting der koger over o.l.
En rigtig glædelig jul til dig også :-)

Toi9 sagde ...

Så utrolig mye flott du har laget!!
Du må ha en fin jul :)
Og gleder meg til 2011, og se videre på dine lekre kreasjoner :)

Juleklem fra Toini

Unknown sagde ...

Such beautiful projects with all the details. I really love the jar with all the lace!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Wawwww, så smukke kort du igen har lavet. Tak for de søde ord på min blog

Mange hilsner med ønsket om en glædelig jul

Dora sagde ...

Those are beautiful, wonderful color combinations!
merry Christmas!

Willy's creations sagde ...

Beautiful creations you made!

Merry Christmas!

Hugs,Willy

cyga sagde ...

Fantastic works, beautiful colours and so many ideas
Merry Christmas
Hugs
Agnieszka

Gitte sagde ...

Sikke en skøn samling af julekort. Jeg er helt vild med den lille kagekrukke du har lavet, meget smuk

Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul
Knus

maj. sagde ...

Merry Christmas to You, Pia!!!

Riet sagde ...

What a wonderful creations Pia,I love the images and your papers.

Merry Christmas and a Happy New Year.

Hugs Riet.x

Annette sagde ...

Dejligt med en bombe af super flotte kort fra dig.

Glædelig jul til dig og dine kære.

Trudy sagde ...

What a beautiful creations, and I wish you a merry Christmas and a happy New Year to you and your family
Hugs Trudy

Anonym sagde ...

Så lækre ting.GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR.

annes paperfun sagde ...

Ååå så flotte julekort!

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!!!
♥♥♥
Juleklem Anne

Anne's Cards sagde ...

Beautiful work ,Merry Christmas !

Peninia / Gosia sagde ...

Merry Christmas! :)

Adriana - DRIARTE sagde ...

Wowww... Beautiful creations !!!!
Merry Christmas!!!!

hania739 sagde ...

Jak zwykle kartki bardzo piękne!
Wesołych Świąt!!!!!!

Hege-Annie Simonsen sagde ...

Lekre kreasjoner!!
GOD JUL til deg!