torsdag den 30. december 2010

Godt Nytår-Happy New Year og INKIDO'S BLOG CANDY

Jeg har lavet en lille kavalkade af nogle af de mange projekter jeg har lavet i 2010. det er lidt af mine layouts, æsker og kort.
INKIDO har en BLOG CANDYsom løber til den 9 januar så har du lyst til at at deltage i lodtrækningen så tag et kig HER

Jeg ønsker dig et GODT OG KREATIVT  NYTÅR og tusind tak for mange hyggelige og søde kommentarer, dem sætter jeg stor pris på.
Wish you a HAPPY NEW YEAR and thank you to you all for your lovely and sweet comments.
Mange nytårs hilsener fra Pia

59 kommentarer:

Bodil sagde ...

Så mye fint du har lagd i dette året.
Godt Nyttår
klem :)

Papirdilla sagde ...

Du har laget fantastisk mye nydelig og vakkert!! Takk for inspirasjon.
Ønsker deg Godt Nyttår!
Klem,
Hanne

Karin sagde ...

Jeg fandt din blog ved et tilfælde og jeg er meget imponeret over de virkelig flotte ting du fremstiller!
Jeg sysler selv med de samme ting, men føler desværre ikke tiden er til det, med en 3 snart 4 årig der hænger i skørterne :-)Har overvejet at give hende hendes egne ting hun selv kan lave kort osv af, det tror jeg hun vil nyde ;-)
Nå men knus herfra og god vind fremover
Karin

Femmy sagde ...

Fantastic projects Pia!!
Happy New Year!
Hugs Femmy

Jette / ma11edina sagde ...

Wow...kunne du virkelig vælge nogle ud?? hehe... det er jo kunstværker hver og en!! Fantastisk smukke og unikke alle sammen :)
Rigtig godt nytår til dig og dine, glæder mig til vi ses i det nye år.
Knus Jette

Heidi sagde ...

Hvor er det flot det hele og også et rigtig godt nytår til dig og dine - vi ses i 2011 ;)

Knerten sagde ...

Helt enig med Jette, det er jo kunstverk, alt du lager, Pia - fantastisk :-)
Må du ha en riktig fin nyttårshelg !
Klem
Turid

Hobbykroken sagde ...

Så mye vakkert du har laget, ønsker deg ett riktig godt nytt år.


Ann Kristin

Loes Oorschot sagde ...

These are some beautiful projects you've made throughout the year. Really fabulous!
Happy newyear!
xx Loes

Trine Pedersen sagde ...

Du er i sannhet en stor mester innen papirkunsten. Jeg må bare beundre alle kunstverkene dine, så vakre alle sammen. Tror nok du er en inspirasjonskilde for veldig mange, også for meg. :)

Gleder meg veldig til å se hva som dukker opp her i det nye året. Ønsker deg alt godt og en herlig nyttårsfeiring.

Klem, Trine :)

Unknown sagde ...

all cool work with great details.
byebye,lean

Gitte sagde ...

Også rigtig Godt Nytår til dig og din familie.
Det er da bare så fantastiske flotte ting du laver, så mon ikke du også tryller smukke ting frem i 2011. Det glæder jeg mig ihvertfald til at se.

Anonym sagde ...

åh,så mye lekkert, pia!

Trudy sagde ...

Wow what a fantastic projects Pia!!
Hugs Trudy

Merete/Scrappeguri sagde ...

Her samlet du mye fantastiske kreasjoner på en gang, tusen takk for mye vakkert papirarbeid!
Gleder meg til å se mere av deg!
Ha ett riktig Godt Nytt År!

annes paperfun sagde ...

Så mye lekkert du har laget,Pia!
Det er alltid masse inspirasjon å hente hos deg :o))
Ønsker deg et riktig godt nyttår!
Tusen takk for alle dine oppmuntrende kommentarer gjennom året som har gått.
Klem Anne

Annette / aka sagde ...

Virkelig flotte ting fra det sidste år. Og sjovt at se det hele lidt mere samlet, for så træder din stil lige frem. Ingen slinger i valsen - bare "scrap a la Pia".
Og du ved, jeg elsker det !!

Rigtig godt nytår til dig og din familie.
Knus fra Annette

Anonym sagde ...

Så mye lekkert du har laget, Pia :)
Her hos deg er det alltid mye inspirasjon å hente :)
Godt nytt år ønskes deg!

Klem Lill

Gunn`s Kort sagde ...

Du har laget SÅ mye fint dette året!
Virkelig gøy å se på dine prosjekter og ikke minst inspirerende!
Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Unknown sagde ...

Rigtig godt nytår til dig. Jeg forsvinder i alle dine dejlige detaljer, jeg kan blive ved at kigge og finde nyt, også selvom det er projekter jeg har set før :)

Maria Therese sagde ...

Så mye fint!! Godt nytt år!!

Riet sagde ...

This is so WONDERFUL Pia.

Happy New Year.
Hugs Riet.x

lam sagde ...

Så mange flotte ting du ahr lave i året løb. Jeg er især vild med dine bøger
Rigtig godt nytår til dig og din familie.

Karina Beck sagde ...

Kanonflot kavalkade. Jeg er vild med dit arbejde og det er altid en inspiration at kigge forbi.
Godt nytår.
Knus Karina

Dorit sagde ...

Det ser skisme godt ud det hele, altsammen meget forskelligt look, men alligevel Pia Bau-stil ;-))
Superflot arbejde du har lavet gennem hele året !
Jeg vil ønske dig og din familie et rigtig Godt Nytår !!
Knus Dorit

Karin sagde ...

Ja, og der er ikke så lidt at lave kavalkade over. Super flotte ting du altid laver. Super kreativt!!
Tak for året der gik, og du ønskes et rigtig godt nytår.
Glæder mig til at blive ved med at følge med hos dig :-)
Knus

Charlie sagde ...

Glæder mig til at se hvad du fremtryller i det nye år. GODT nytår og tak for mange dejlige besøg og kommentarer og de hyggetimer vi også har haft når vi mødtes. =0)

Sylvia sagde ...

Her kom det nydelige kunstverk på rekke og rad:-)
ALT du lager er bare sååå rålekkert!!
Spennende å se hva du finner på i det nye året!!

Mette sagde ...

Rigtig godt nytår til dig. Glæder mig til at følge med i det nye år.

jacqueline sagde ...

WOW... really beautiful projects Pia.
Happy newyear!!

Groetjes Jacqueline

Anonym sagde ...

Virkelig lækre ting. jeg må prøve de der bog æsker en dag - dine er fantastiske.

Håber at du får et godt nytår.

Karin Dahl sagde ...

WOW for en flott samling av nydelige kreativiteter som du har laget i det året som er i ferd med å forlate oss:) Du har gitt mye inspirasjon og glde i form av dine utrolig flotte kunstver.
Ønsker deg et godt og kreativt nyttår!
Clemzy Karin D

Wenche sagde ...

Her det virkelig mange lekre go'biter, Pia!!! Tusen takk for all inpsirasjon di bidrar med, med dine vakre kreasjoner. Gleder meg til å følge deg videre i 2011.
Ønsker deg et fantastisk og kreativt nyttår!!
Klemmer, Wenche :0)

Lillians Blogg sagde ...

Ååå "Gosj a meg" Pia - noe SÅ utrolig NYDELIG.

GODT NYTTÅR til deg og dine.

Klem Lillian

Gitte sagde ...

Hvor inspirerende at se alle dine skønne scrapprojekter på en gang.:)

Jeg vil lige ønske dig og din familie et lykkebringende nytår
Tak for dine søde kommentarer på min blog i det gamle år.:)
Håber at se dig et crop eller 2 i det nye år.:)
Knus Gitte

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er da bare så fantastiske super flotte ting du laver. Det må være svært at vælge ting ud med alt det du får fremstillet. Glæder mig til at følge dig i 2011 også.
Tak for de altig søde kommentarer hos mig

Også rigtig Godt Nytår til dig og din familie.

Mim... sagde ...

Tack för all inspiration du ger! och vill önska dig
Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År!

melody sagde ...

pia ~ you're such an inspiration! your work is awe inspiring! it has been a true pleasure visiting your blog and seeing your creations this past year ~ i so look forward to another year and seeing your creativity.

thank you so much for all the love you've left on my blog this past year ~ please know it is appreciated.

wishing you and your familly a HAPPY NEW YEAR. may it be filled with lots of love, laughter and sunshine.

HUGZ
melody

Heidi sagde ...

Wow så utrolig mye lekkert du har laget!
Takk for koselige kommentarer og inspirasjon. Gleder meg til å se hva du lager i 2011:)
Et riktig Godt Nytt År til deg, klem:)

Linda sagde ...

Din kreativitet er ikke mindre end fantastisk jeg er altid vildt imponeret over de ting du laver. Så også en tak fra mig til dig fordi du lader os kigge med på din blog. Og et rigtig godt og lykkebringende nytår til dig og dine kære :0)

Lene sagde ...

Så många fina saker du skapat under året Pia!
Vill önska dig ett Gott Nytt År!
kram lene

Conny sagde ...

Kære Pia
Det er rigtig skønne ting du har fået lavet i året der er gået.
Jeg vil ønske dig et rigtig godt NYTÅR.

doris sagde ...

Fantastic projects Pia!!

I Wish you a Happy New Year !!

xox doris

Sandy sagde ...

Hi Pia,

Thanks so much for your wishes.
I will follow your blog and I wish you and yours a Happy and Healthy 2011. Hugs.

jannekevanveen sagde ...

fantastic they are all beautiful happy newyear greetings Janneke

Petra sagde ...

Många vackra saker du har gjort.
Vill önska dej ett Gott Nytt År.
Petra

Anne's Cards sagde ...

All Beautiful!!
Happy 2011!!

Peninia / Gosia sagde ...

Happy New Year 2011 !!!
hugs Peninia:)

Jorunns hobbyblogg sagde ...

Hei!
- så utrolig flott, kjempebra produksjon!

Takk for hyggelig blogghilsen og Riktig godt nyttår til deg også kjære bloggvenn!
- klem fra Jorunn

Bertram sagde ...

Jeg er imponeret over dine skønne kreationer.
Tak for de søde kommentarer på min blog i 2010 og jeg glæder mig til at følge med og se hvad du har i ærmet til 2011.
Rigtig godt nytår til dig og dine.

Aud Kirsten sagde ...

Her var det virkelig utrolig mye lekkert:)
Ønsker deg et riktig godt nyttår!
Klem:)

UlrikaT sagde ...

Helt otroligt mycket lekkert du har lagat det här året!

Marlis sagde ...

I'm thrilled! These are such beautiful things!
All the best Marlis

Anne Bente sagde ...

såååå meget flot du har lavet, 1000 tak for alt inspiration, og rigtig godt nytår til dig og dine.

Ifversen sagde ...

Flot kavalkade over de lækre ting du har lavet!
Godt nytår til dig og dine!

Marianne H sagde ...

Så mye fint og inspirerende. Takk for at du deler med oss andre. Ha et kreativt og godt nytt år :-D

Betina Olesen sagde ...

Fantastiske flotte og mange ting du har fået lavet... bliver da helt svedt ved tanken... her er det stadig LO'erne der tæller ;-)

godt nytår...

vintage wil sagde ...

Ohh what a gorgeous work!!!
Happy new year.

Scrappegal sagde ...

Mange nyyydelige prosjekter!!!! En reise i inspirasjon!!!! :D