onsdag den 22. december 2010

Vintage tag

Jeg har igen brugt min Tim Holtz- tag og bookplates- dies, stanset den ud i kraftigt bazzil karton og i Maja design papir, derefter sværtet og duppet med gold akrylic paint dabber. Jeg har lige modtaget de Nellie Snelle dies fra Hobbyboden som jeg måtte eje, det er den runde "kageserviet" og jeg har også brugt de lange blonde dies, stemplet var et jeg købte hos srapper.dk , julemand og kugler har jeg  klippet ud fra en rest papir og så har jeg brugt 3d puder.
Jeg har været en rigtig dårlig blogger og ikke haft tid til at komme rundt og se alle de sager i har lavet men nu er jeg færdig med de projekter jeg har haft gang i og tid til igen at kunne være lidt mere aktiv.
Jeg har lavet denne tag til vintage udfordring 13



Du må have en dejlig onsdag
varme knus i en kold tid fra Pia

30 kommentarer:

Maria Therese sagde ...

Kjempekoslig juletag!! God Jul!!!

Mio sagde ...

Den er bare super flot : )


Osse rigtig god dag til dig

Annette / aka sagde ...

Ups...det blev da lige et dyrt besøg hos dig - igen. Den kageserviet-die...kan man da vist blive nødt til at købe. Den er bare flot.
Men igen har du begået en flot tag. Med så mange fine detaljer. Superlækkert.

God jul til dig og dine. Kh Annette

Anonym sagde ...

Alldeles nydelig, Pia :)
En riktig God Jul ønskes deg og dine :)

Juleklem fra Lill

Heidi sagde ...

rigtig rigtig flot og hmm der hvis opstået nyt behov med den die :)

Connie sagde ...

Nydelig juletak Pia.
Juleklemmer fra Connie

cyga sagde ...

this tag has Christmas smell, beutiful

Jeanette sagde ...

Åhhh totalt gjennomført og nydelig som alltid fra deg, Pia! Ha en superfin jul og et godt nytt 2011! Knus og klem fra Jeanette :)

unni's scrappeboble sagde ...

WOW, den var skikkelig lekker Piabau, nyyydleig
Juleklem fra meg :D

Netti sagde ...

Hvor er den bare virkelig smuk! jeg har også det stempel og er også rigtig glad for det :)

Eva (Fister) sagde ...

Super flot og lækkert tag.
Håber du får en hyggelig jul.

Willy's creations sagde ...

Beautiful tag Pia!

Hugs,Willy

Trudy sagde ...

What a beautiful tag, and I wish you a merry Christmas and a happy New Year to you and your family
Hugs Trudy

Femmy sagde ...

to me you are the queen of vintage Pia!!! absolutely fantastic tag!!
Hope you and yours will have a Merry Christmas!

Charlie sagde ...

Superflot og julet tag - og den runde kageserviet - ÅH NEJ - stop nu - ikke flere behov.... =0)

nergele's puslerier sagde ...

Riktig flott juletag ,ha en fin fin julehøytid

klem fra hilde johanne

Unknown sagde ...

this is a beautiful tag Pia and have a lovely chritsmas .
byebye,Lean

Dora sagde ...

this is such a wonderful tag!

Crafting Queen sagde ...

Beautiful tag! Have a very Merry Christmas.

Unknown sagde ...

What a beautiful tag, and love that Santa image!

Camilla sagde ...

Vilken underbar tag, Pia!
Jag önskar dig en riktigt God Jul! Kram Camilla

Benita sagde ...

Super flot tag Pia. Dejlig julemand du har fundet.

tak for deltagelsen i vintageudfordringen. :)

Ulrike*** sagde ...

...wow,....great,....wonderful created,...I'm impressed,...now I wanna wish u a wonderfl christmas time,....Ulrike

Heidi sagde ...

Åh så lekker tag!
Nydelig pyntet:)
God Jul, klem:)

Karina Beck sagde ...

Så smukt. Du kan bare det der!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super super smukt

Hermed vil jeg ønske dig og din familie en glædelig jul

Conny sagde ...

Et super flot jule tag.

Marianne sagde ...

Nok et kunstverk til å miste pusten av Pia!!!!
Jeg ønsker deg og dine en kjempekoselig og fin jul, og et godt nytt år!
Masse juleklemmer fra Marianne:)

pia iris sagde ...

nydelig pia. lekre farger og dine lag på lag er alltid flotte.
ha en flott jul og et godt nytt år. klem pia

Donna sagde ...

Super flot tag !!!
Den kageserviet die er da også bare for lækker.

Glædelig Jul !!