fredag den 11. januar 2013

Klædeskab


Jeg så på Lises blog et super sødt klædeskab som hun havde lavet og der var ikke nogen manual så jeg måtte igang med selv at konstruerer et skab. Mit er 15x12x5 cm og lavet i flere lag karton og tykkere i bund og top og så har jeg brugt 2 mellemstore tændstikæsker som jeg halverede som skuffer , de små har jeg selv lavet. pyntet med forskellige metal ting som tasker, sko og briller, bogen er en jeg selv har lavet ud af gamle bogsider, smykkerne er perlebånd  og papiret jeg har brugt er fra Maja design, så har jeg sværtet og brugt lidt hvidt akrylmaling på kanter som ben har jeg brugt nogle gamle håndtags knopper.
Jeg deltager i udfordringen HER



Du må have en dejlig weekend
scrapknus Pia
 

33 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ejjjjj hvor er det dog bare et skønt klædeskab.

Artes de Nágela sagde ...

It's great to come here and see so many beautiful works. Loved this too.
Good weekend!

Heidi sagde ...

Hvor er det bare flot og sikke et arbejde :-)

Rigtig god weekedn

Words and Pictures sagde ...

What an absolutely lovely project, Pia!
Alison x

Marianne H sagde ...

Så søtt. God helg, klem

Tuppenshobbyblogg sagde ...

Wow.....du er bare helt fenomenal.....sååååå lekkert !!!
God helg til deg også !

Klem,Kjersti

Frk. Bogstad sagde ...

Knallstiligt!
God helg :)

Yvonne sagde ...

Sikke en smuk tabel, du har oprettet. I de seneste måneder har jeg fulgt, men desværre kunne ikke kommentere. Jeg nød dekerstkaarten. Greetings, Yvonne

Elfepigen sagde ...

Wow...sikke et smukt stykke arbejde Pia;)
Hatten af for dig igen og igen.

Knus og kram herfra

Nora sagde ...

Så nydelig skap Pia.
Ønsker deg ei fin helg :)

Rikke sagde ...

EJIII Pia, hvor er det intet mindre end FANTASTISK!!!!!

cebelica sagde ...

What an amazing project. I LOVE it! Hugs! xx

morkaren sagde ...

Nej hvor sødt, lige til en "påklædnings dukke" samler du på miniature? for det gør jeg også. knus morkaren.

Sannekreativ sagde ...

Wooooow hvor er det et fedt skab, dejligt med alle de små detaljer. love it. Tak for din deltagelse i card and scrap udfordringen.
DT Sanne

Ксения sagde ...

WAW!!! So beautiful!

Karina Beck sagde ...

Super flot lavet!
God weekend til dig.

Hjørdis sagde ...

Helt utroligt sødt og sikken et småt pilleri ! Tak for at du deler dit smukke arbejde på vores blog !
Hjørdis :0)
Card and scrap.

Annette sagde ...

Skønt og meget smukt og sikke et arbejde :-) du er også dygtig til de små finesser.

Unknown sagde ...

What an adorable little piece. I love that you have a few charms in the there. I think that is a wonderful idea and so pretty!

Happy Crafting
Tracie
http://homeofthepurskey.blogspot.com

Susanne Grundvad Jessen sagde ...

Super lækkert skab. Hvor er det dog bedårende med lækkert papir og fine detaljer

Annette sagde ...

Hej Pia, jeg glemte lige at spørge dig, jeg mener det var dig, der for noget tid siden var så sød at henvise mig til en blog, der havde en del skitser liggende, jeg tænkte om du kan huske hvem det var og om du evt. kender til flere muligheder for at finde skitser, for dem kan jeg godt lide at arbejde efter, selv om jeg syntes det er svært, langt spørgsmål :-)

KFE Design sagde ...

Du er bare fantastisk - hvor er det bare flot.

Ursula's Kreativecke sagde ...

Hallo Pia,
das Schränkchen ist wunder wunder schön.

Ganz liebe Grüße
Ursula

Torill sagde ...

Denne kommoden var utrolig lekker!
Så mange herlige detaljer!

Torill

Anneke sagde ...

such a gorgeous work Pia and i like it very much.
hugs from amm

May Britt sagde ...

Det er da bare helt fantastisk.. super kreativt og meget flot... Go' weekend..

Elenika sagde ...

The Great, fantastic thing! You are the miracle-worker!

Pialine sagde ...

Wow, Pia hvor er du dejlig kreativ, skønt at følge med i dine blogindlæg :) Fantastisk flot klædeskab :)
Knus

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er da utroligt, som du kan blive ved at kreerer den ting smukkere end den anden. Det er SÅÅ super flot et skab.
God weekend til dig.

Tak fordi du deltager i vores udfordring

Hilsen Lissy
Card and Scrap

Dortesjs sagde ...

aw waue det er da super flot sikkent et stort arbejde. vild flot lavet

Lise sagde ...

Dit skab er da blevet rigtig flot. Var det så - så slemt da du først kom igang:-)))) Jeg syntes, at der er sjovt at lave:-)))
God weekend.
Knus Lise

Grethe Røren sagde ...

WOW så lekkert!!!!!!! Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem

Unknown sagde ...

this is amzing!!!