tirsdag den 15. januar 2013

Something New


Jeg fik i juli måned 2012 en mail fra SIZZIX.UK hvor jeg blev spurgt om jeg ville være med på design teamet i 2013 og hvem ville ikke sige ja til det, mig der elsker alle sizzix dies.
Så jeg glæder mig til at være kreativ på SIZZIX BLOG
Layoutet har jeg lavet  er til en udfordring HER hvor det var en skitse udfordring og med emnet -The start of something new- så det synes jeg lige passede og jeg har gemt journeling på min tag under sizzix blonden



jeg har brugt
 
 

38 kommentarer:

Mette sagde ...

Hjertelig tillykke ;-)
Det er godt gået, og ret sejt at have en Dansker med i sådan et team. Jeg glæder mig til at se hvad 2013 bringer af fine ting fra dig ;-)

Annette sagde ...

TILLYKKE - hvor er det et flot designerjob du har fået. Glæder mig til at se meget mere af det du får lavet for sizzix. Jeg er ikke selv ret god til at bruge dies, men måske 2013 er året hvor jeg bliver bedre :-)

morkaren sagde ...

Ja, jeg er ikke så forbavset, jo måske over det ikke er sket før, så tillykke og knus morkaren.

Nora sagde ...

Gratulerer Pia!
Så mye fint som du lager, er det ikke rart at du har blitt spurt :)
Lykke til! Gleder meg til å se alt det nye som kommer.

Er hjemme fra jobb i dag. Kvalm med oppkast. Slapp og sover en del. Fryser og er varm i det neste øyeblikket.
Det går vell over. Mye av disse sykdommene her i byen.

❤ Kaia sagde ...

Så bra.
Gratulerer så mye.....

Klem fra Kaia

KFE Design sagde ...

Tillykke med jobbet. Dit LO er rigtig flot - specielt er jeg yders begejstret for dine blomster.

Crafty Lark sagde ...

Enjoy your sizzix DT. Love the shades and die cuts you have used here. xx Flora

Marianne H sagde ...

Så morsomt. ikke rart du blir spurt heller, så mye fint som du lager. Klem

Anne Bente sagde ...

stort tillykke♥
flot LO
knuzzz

Dorthe sagde ...

Tillykke med din nye DT plads - den er bestemt fuldt fortjent!
Så glæder vi os til at se alt det lækre du vil fremtrylle med Sizzix nu :)
Fedt LO du har lavet.
Knus Dorthe

Carol Q sagde ...

fabulous. I'm so pleased for you Pia. very well deserved and I look forward to seeing what you make.

Sannekreativ sagde ...

Wow et flot lo. og stort tillykke med DT jobbet, vildt spændende:-)
Knus Sanne

Crafting Queen sagde ...

Really lovely layout!

Tuppenshobbyblogg sagde ...

For en flott LO og gratulerer med DT plassen .

Klem,Kjersti

Gitte sagde ...

Stort tillykke herfra. Glæder mig til at se hvad du laver i 2013.
Flot layout.

Anne-Eddie sagde ...

Gratulere med DT plassen hos Sizzix!
Passer bra med denne LO! Flott!
Klem fra Anne-Eddie :)

Bodil Hansen sagde ...

Tillykke herfra, glæder mig til at se hvad du får lavet.
Smuk LO

Bodil sagde ...

Gratulerer.
Så flott LO du har lagd :)

Gitte sagde ...

Et stort TILLYKKE med dit nye DT job hos Sizzix.
Kanon flot LO med mange lækre dealjer på. ;)Glæder mig til at se hvad du mere får lavet for Sizzix. :)
Forsat rigtig god aften
Knuz

Trillucy sagde ...

Gratulerer Pia!
Jeg ønsker dig mange gode gerninger Hugs: Edit

May Britt sagde ...

STORT tillykke.. super sejt og selvfølgelig skal det være dig som viser det danske flad på deres side...

annes paperfun sagde ...

Fantastisk flott LO, Pia ♥
Gratulerer så masse..masse med DT plass hos Sizzix. Nå ble jeg glad ...da er vi i samme team igjen :o))jeg fikk også mail i Juli og har gledet meg til dette oppdraget.
Her er det også kaldt om dagen og perfekt scrappevær.
KLem Anne

Karina Beck sagde ...

Sådan Pia.! Selvfølgelig spurgte de dig!
Du er også bare så super dygtig. Stort tillykke!

lam sagde ...

Tillykke med dit nye Dt job og smukt layout

Anneke sagde ...

lovely layout Pia and nice photo from you.
hugs from ann

Sissel sagde ...

Gratulerer og lykke til i ny DT jobb, flott Lo.
Klem Sissel

Sophie sagde ...

Herzlichen Glückwunsch, liebe Pia.
Das war bestimmt eine tolle Überraschung.
Es sieht einfach wunderschön aus.

Herzliche Grüße und weiterhin ganz viel Spaß

Annette / aka sagde ...

Stort tillykke med dit nye DTjob. Det er bare så fortjent med det skulderklap, for det er det jo bestemt.
Fantastsik smukt LO du lægger ud med. Og meget sigende for en ny start !
Det bliver spændende at følge med i.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Stort tillykke... det er SÅ godt gået. Og sikke et super lækkert layout.
God dag

Lisa Rasmussen sagde ...

Et kæmpe stort tillykke med dit nye designer job, det er fuld fortjent.
Glæder mig til også at følge dig hos Sizzix :O)

Pinklady 68 sagde ...

En kjempefin LO og gratulerer med DT jobben!! Kos deg:-)

Klem Laila.

Connie sagde ...

Stort tillykke med jobbet, Pia

Lone Krieger sagde ...

Rigtig hjerteligt tillykke med den meget fine designer udnævnelse. Nu er Sizzix jo ikke bare hvilket som helst firma, så det er en søreme en cadeau til dig som designer, hvilket du fortjener. Jeg glæder mit meget til at se hvad det bliver til af spændende kreationer i år. Stort tillykke ;-)

Kjersti sagde ...

Så spennende nyheter Pia - selv om det kanskje ikke er nyheter lenger nå...;) Gratulerer uansett, de er heldige som får deg på teamet!
Klem fra Kjersti:)

Unknown sagde ...

CONGRATS!!!! can't wait to see your creations!!

Eila Sandberg sagde ...

Congratulations on making the Sizzix DT!! Lovely use of the dies on your page, such a pretty layout! Thank you so much for sharing it with us at OUAS!

EFI sagde ...

Gorgeous page and huge congrats on your Sizzix DT position!!! Thank you so much for playing along with us at OUAS!

Mona Pendleton sagde ...

Terrific layout! I sure can appreciate all your homemade die cut embellishments! Thanks for joining along with OUAS :)