fredag den 25. januar 2013

Time flies

Jeg har lavet en tag til udfordringen på sketchy colors.
Jeg har brugt
656632
656554
656938
657840
Jeg har pyntet med blomster , farvet med distess ink og distress paint i brun lilla og pink
Tusind tak for tillykke hilsener med mit nye DT job
Jeg har lidt travlt med at forberede mine indlæg til Sizzix's blog.
Det er nok det at formulere mig på engelsk der giver mig flest problemer.
Hundetræning skal passes og så har vi været på en meget interessant rundvisning på Københavns rådhus og været oppe i tårnet og nyde den smukke udsigt, tænk at bo så tæt på og så aldrig have set det 
Du må have en god fredag
srapknus Pia 

27 kommentarer:

Sophie sagde ...

Ein hübsches Tag ist das, liebe Pia.
Tolle Farben!

Ein schönes Wochenende wünsche ich dir

Carol Willis sagde ...

Beautiful tag Pia, love it.
Hope you have a great weekend.
Hugs
Caz x

Kort og Søm sagde ...

Så fin, mange flotte detaljer!
Gleder meg til ditt neste Sizzix innlegg :O)

God fredag til deg,
klem Fredrikke

Filharmonica sagde ...

Lekker! Ha en fin weekend :-)

Edilza Teixeira Scrap e Artes sagde ...

Oi Pia!!!

Seu TAG ficou belíssimo!!!Parabéns!!!

Beijos e tenha um excelente final de semana

Anne-Eddie sagde ...

Nydelig tag med flotte detaljer!
Vakker fargeutfordring!
Klem fra Anne-Eddie :)

Willy's creations sagde ...

Looks lovely.

Hugs,Willy

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så smuk dit tag... Dejlige varme farver. Ja, det kræver lidt mere at skulle formulere sig på engelsk,
men jeg tager sommetider Google oversæt og så retter lidt til:-))
Ønsker dig en rigtig god weekend

Unknown sagde ...

Great tag cool colors.
byebye,Lean

Miranda Slagboom-de Groot sagde ...

It's lovely.
Hugs Miranda

Nancy sagde ...

Really lovely project! :o)

Susanne Grundvad Jessen sagde ...

Hvor er det flot i de skønneste farver. Virkelig smuk tag.

God weekend. Hilsen Susanne

Annette sagde ...

Smukt tag du har lavet.
Tillykke med dit DT job, det havde jeg slet ikke set, men du er da også den hel rette, du lavet så mange fine ting, så rigtig god fornøjelse og god weekend.

Dorthe sagde ...

Lækkert tag i dejlige stærke farver!
Ja der går faktisk pænt meget tid med de DT jobs - hihi. Men Vi andre nyder jo godt af dine lækre kreationer.
God weekend.
Knus

morkaren sagde ...

Sikke dejlige farver du har sat sammen her, og rigtig: tiden går, jeg bor endnu tætter på rådhuset end dig, og jeg har heller aldrig været på rundtur, jeg kender det kun indefra, fra en Olsen bande film, og det var nok mest en kulise. knus morkaren.

Crafty Lark sagde ...

Love this, I really like the way you have use that clasp die. xx Flora

Ксения sagde ...

It's wonderful! I like it very much!

Jeanette sagde ...

Kjempetøff tag, Pia :) og gratulerer så mye med din DT-jobb hos Sizzix. Den fortjener du virkelig! Ha en flott weekend. Knus Jeanette :)

Marianne H sagde ...

Så søt, liker kombinasjonen av dies. Klem.

Karina Beck sagde ...

Flot tag, du har lavet.
Rigtig god weekend.

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot tag du har lavet i smukke farver.
Ja, det er nogen gange pinligt ikke at have set nabolaget - men kende Mallorca.... Så det var da godt du kom afsted !
Og så er du da en travl dame. Med lidt af hvert....hihi.

God weekend.

Anjas-Artefaktotum sagde ...

Wonderful combined tag and so beautiful decorated.
Wish you a nice weekend,
hugs Anja

Kjersti sagde ...

Wow! Den var lekker, nydelig tag i så stilige farger!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Unknown sagde ...

I love all the purple...my favorite color. This tag is gorgeous!!

Happy Crafting
Tracie
http://homeofthepurskey.blogspot.com

Mette sagde ...

En virkelig vakker tag :-)
Tusen takk for at du deltok i Sketchy Colors sin utfordring denne gangen!

Klem fra Mette

Unknown sagde ...

what a fantastic tag!!!

Unknown sagde ...

Hej Kære Pia.
Jeg er stor Fan af den blog.
Syntes det er super flot det du laver, og er selv helt vild med vintagestilen.
Dog kunne jeg ønske mig, at du engang imellem fortalte lidt mere om, hvor du måske fandt/købte dine mange flotte ting du bruger til at scrappe. jeg har kun scrappet i 3 år, så jeg er lidt ny. :-) Og suger til mig ;-)
God dag til dig.. fra Chanette