fredag den 26. september 2014

Tillykke med dagen

I dag er det vores dejlige datters fødselsdag, hip hip hurra. Kortet skal jeg ikke bruge i dag, det kort Anja skal have er lavet for et stykke tid siden . Dette kort er en dekoreret æske hvor jeg har lavet en tag til. Jeg deltager i Anonyme timegas og dette er del 3 hvor de vil se maling, mist, glimmer og denne gang mindst 10 roser/blomster. Jeg har brugt maling på tag og glimmer stickles er lavet med små dutter rundt omkring. Jeg har brugt forskellige dies, metalhåndtag, magnet låse til at holde den lukket og papir fra Studiolight tror jeg det var
 
 
 


Tak fordi du kiggede forbi og rigtig god fredag
Scrapknus Pia

7 kommentarer:

Tina sagde ...

Smukt kreativt design du laver:-)

Og et stort tillykke med datteren:-)

Maria & Tina
www.mariahoffbeck.blogspot.dk

Maryann Laursen sagde ...

WAUW hvor er det smukt og rigtig romantisk Pia. Det skal hun nok blive rigtitg glad for, og stort tillykke med hende for øvrigt.
Há en rigtig god week-end til jer alle

Artes de Nágela sagde ...

Gorgeous!
I loved it!
Have a nice weekend!

Lillians Blogg sagde ...

Flott kort Pia og gratulerer med deres datters bursdag. KLEM

morkaren sagde ...

Nej, nej man skulle tro det var til mig du havde lavet Æske/kort, jeg elsker det!!!
Tillykke med Anja, jeg har også et barnebarn der bliver 19 år i dag (William) så det er en rigtig god dato. knus morkaren.

Home sweet home sagde ...

Kjempe flott og herlig kort:)

Merethe

❤ Kaia sagde ...

Den var lekker..
Herlige detaljer, og nydelige papirer.
Ha ei super helg videre.
Klem fra Kaia