søndag den 1. marts 2015

Gaveæke til en herre

Jeg har hygget mig med at lave inspiration med your own scraps fantastiske stempler som er så fin i kvalitet og nemme at stemple med, den kan ses IRL til Convention på Fyn hvor Your Own Scrap kommer med deres butik.  På æsken som er lavet med scor board og lavet lidt om (måler 4x4x4 inch)  har jeg brugt de nye små ord som findes på 2 stempel plader, tror det er guf for enhver der scrapper, den ene HER og det ander HER og som er så anvendelige på kort , æsker og layout



her er et citat som findes i 2 forskellige størrelser og mit personlige stempel som your own scrap laver efter eget valg
På æsken hænger et fra mig til dig tag
Du må have en god søndag
Pia
 

7 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

WOOOOW hvor er den lækker Pia ;O))

Gitte sagde ...

Wauuuuw hvor er den flot.

Anne-Eddie sagde ...

Kjempefin!! Flotte tekster og esken er nydelig pyntet! ;)

Jorill sagde ...

Kjempelekker :)

Klem Jorill

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er den flot Pia, virkelig flot.

Kjersti sagde ...

Wow! Den var utrolig lekker Pia! Så flotte papirer og farger, og masse lekre detaljer på hele esken:)
Klem

ARTES ANDRÉA PRADO sagde ...

Stunning box!! Love it!
Hugs, Andréa